ТМ “Tendi” солодкий партнер цьогорічного форуму “HR DAYS 2021”

26.08.2021

Торгова марка “Теndі” від компаніі “Київхліб” стала солодким партнером наймасштабнішого форуму з управління персоналом “HR DAYS 2021”, який відбувся наприкінці липня у Києві.
Програма цьогорічного форуму охоплювала всі ключові аспекти управління персоналом: HR-аналітика, практичні кейси, HR аудит і розвиток бренду, найкращі стратегічні рішення від HRD.

“Такі зустрічі – це в першу чергу можливість професійного спілкування, можливість отримати відповіді на запитання, що диктує час. Адже змінюються робочі моделі, потреби компаній та побажання працівників. Тому потрібно весь час тримати руку на пульсі цих процесів, без яких сьогодні важо уявити сучасний бізнес”, – зазначила Ілона Пасечник, HR директор компанії “Київхліб”.

А от торгова марка “Tendi” від “Київхліб” подарувала всім присутнім на форумі солодкі емоції та приємні сюрпризи. Кожен отримав нашу продукцію, зокрема новинки – це круасани, які користуються особливим попитом у споживачів. Круасани “Tendi” на будь-який смак і на будь-яку нагоду: чи дитяче свято, чи діловий обід, чи конференція. Світ швидко змінюється. Рішення, які працювали вчора, сьогодні можуть бути неефективними. Тому учасники форму шукали нові підходи та обговорювали можливі варіанти змін, а торгова марка “Tendi” цьому сприяла, даруючи усім присутнім незабутні смакоі відчуття та хороший настрій.