Новини

Відповідь від Київхліб

04.07.2017

Протягом останніх двох днів в мережі Інтернет розповсюджується інформація, про те що споживач, ніби то, придбав у торговельній мережі батон виробництва “Київхліб”, у якому були личинки, також додано два фото.
Усі ЗМІ, які поширили це повідомлення, роблять посилання на інформаційний паблік у соціальній мережі «Фейсбук», не перевіряючи фактичних даних від користувача, який придбав продукт.

Враховуючи нечесну конкуренцію на хлібному ринку та недобросовісну інформаційну атаку спрямовану на Київхліб (вже кілька місяців Київхліб веде судові тяжби щодо розповсюдженої інформації, яка негативно впливає на імідж компанії), звертаємо увагу редакцій, які поширюють дану інформацію на те, що користувачем соціальної мережі «Фейсбук» не надано жодних фактів, що хліб був придбаний з личинками.

Виробник гарантує безпечність Батону нарізного київського протягом його строку придатності: пакований виріб – 48 годин, неупакований виріб – 24 години. Редакціям не відомо скільки і в яких умовах зберігався хліб, якщо ЗМІ беруть за основний факт лише фото, то доцільно звернути увагу, що біля хлібу на другому фото знаходиться муха, і, очевидно, що споживач фотографує вдома, а не у торговельній мережі. А самі личинки надто «ідеально» розміщені на батоні.

У численних обговореннях, які викликала дана публікація, першоджерело наголошує, що чеку до придбаного товару не має. Тобто встановити, що цей батон було придбано у певній торговельній мережі, у певний час – неможливо.

«Київхліб» не отримував звернень ні від споживача щодо подібного факту, також, жоден з представників ЗМІ, які поширюють інформацію не звернулися за коментарем до Київхліб.
Ми маємо право робити припущення, що це все дуже схоже на фейк та провокацію, спрямовану на псування ділової репутації компанії.

Ми звертаємося до журналістів: перевіряйте, будь ласка, інформацію, яку публікуєте.
Ми звертаємося до споживачів: попри провокації – робити власний, неупереджений вибір.