Соломка в тубусі – чергова новинка від компанії «Київхліб»
11.09.2020

Компанія «Київхліб» постійно розширює свій асортиментний портфель. Цього разу він поповнився улюбленим смаколиком дорослих і дітей – соломкою в тубусі.
Дедалі частіше наші маркетологи роблять ставку на оригінальні рішення і щодо упаковки, і щодо складу самого продукту.
«Зробити продукт якісним –дуже важливо. Але сьогодні сучасне життя вимагає постійного руху, а соломка в тубусі – це щонайменше зручно», – наголосила бренд-менеджер Олена Мірошниченко. У компанії сподіваються, що соломка в тубусі здобуде велике коло прихильників. Адже над розробкою працювали кілька місяців, вивчали ринок, прогнозували попит. Загалом щомісячно мають намір продавати майже 10 тонн цього хрусткого і запашного продукту.