Новини

Прес-конференція Голови правління «Київхліб» в інформаційному агентстві «УНІАН»

24.03.2017

«Київхліб» заявляє про проведення кампанії з дискредитації роботи підприємства. Найбільший столичний виробник хліба та хлібобулочних виробів «Київхліб» заявляє про проведення навмисної кампанії з дискредитації роботи підприємства. Про це на прес-конференції в УНІАН заявив голова правління «Київхліба» Володимир Череда.

«Ми можемо стверджувати, що щодня почали з’являтись негативні статті про діяльність «Київхліба». Такі, як наявність пліснявих грибів у продукції нашої компанії. Крім того, одне з інформаційних агентств обдзвонює бюджетні організації, де ми виграли тендери, й ставить запитання: «Як ви можете далі купувати?» Це дає підстави вважати, що йде кампанія щодо завдання іміджевої шкоди нашому підприємству», – сказав він. Череда також повідомив, що перевірка Державного центру сертифікації та експертизи сільськогосподарської продукції, на підставі якої «Київхліб» звинувачують у наявності пліснявих грибів у його продукції, проводилася з порушеннями й була проведена необ’єктивно. «Порядок відбору зразків чітко регламентовано.

Для проведення дослідження хліб відбирається на виробництві, а відбір проводився в торговельній мережі. Крім того, акт відбору, в якому зазначено, як він відбувався, до сьогоднішнього дня засекречений. Ми його не можемо отримати. Всі акти відбору відбувалися з порушеннями. Навіть назви хлібобулочних виробів вказані такі, які ми не виробляємо», – резюмував він. Череда також повідомив, що необхідно вивчати ланцюжок від печі до полиці магазина.

«Після випікання хліб виходить із печі стерильним, і ніяких пліснявих грибів не може бути. Проте хліб є комфортним середовищем для розвитку грибів плісняви, які містяться в повітрі. Тому необхідно вивчати ланцюжок від печі до полиці магазина. В якій точці плісняві гриби могли потрапити або де було створено умови для цього», – сказав керівник компанії. За словами Череди, спроби зустрітися з редактором видання, яке публікує статті, та провести перевірку відповідно до процедур не мали успіху. «Сьогодні існує нечесна конкуренція. У мене був дзвінок головному редактору видання, яке публікувало статті про нас, із пропозицією вибрати майданчик і зустрітися замовнику, лабораторії і виробнику, щоб почути один одного. На що отримав відповідь, що майданчик – це суд», – сказав він.