“Київхліб” увійшов до сотні найдорожчих брендів України

Список найдорожчих національних брендів за підсумками 2020-го року поповнила компанія “Київхліб”.
З першого разу підприємство потрапило у ТОП-100, де максимальну кількість місць займають лідери вітчизняних галузей, які асоціюються із продуктами харчування, переробкою молока і виробництвом алкоголю, пива та безалкогольних напоїв. За минулий рік “золота сотня” українських торгових марок подорожчала на майже 5 відсотків, що на сьогодні сумарно складає трохи більше 6 млрд. доларів.
“Бути у сотні найдорожчих брендів України – чергова наша перемога, яка лише підтвердила правильність обраної нами маркетингової стратегії. Ми добре усвідомлюємо, що роль брендів у сучасному світі продовжує змінюватись. Сьогодні їх цінності та позиціонування повинні повністю відповідати мінливим трендам, попри те, що для споживачів традиційно залишаються важливими якість та асортимент продукції”, – наголосила Лілія Комарова, директор з маркетингу компанії “Київхліб”.
Список ТОП-100 найдорожчих українських брендів складений на основі даних і розрахунків дослідницької компанії MPP Consulting та журналу НВ. Методологія оцінки, за якою вибирали сотню, базується на фінансових результатах компаній, а також до уваги брали й фактори, які безпосередньо впливають на вартість бренду: географія продажів, інновації, обсяги продукції та інвестпривабливість галузі.
“Компанія “Київхліб” торік майже на третину оновила асортиментний портфель і значно посилила свої позиції в регіонах. Сьогодні наша продукція представлена по всій Україні”, – зазначила Лілія Комарова.