Бути ближчими до споживача

08.02.2019

В умовах сучасного ринку  та жорсткої конкуренції виробникам,  щоб втримати позиції, замало виготовляти якісний продукт. Сьогодні необхідно підтримувати безперервний  діалог зі споживачем, розуміти тенденції, зміну смаків, перебувати у розвитку й бути цікавим .

 

Київхліб завжди прагне бути ближчим до споживача та проводить презентації-дегустації своєї продукції. Цього разу  Київхліб запропонував відвідувачам торгових мереж «Фоззі», «Ашан», «Метро» про дегустувати нові  види хліба: батон «Вишуканий», Хліб «Олександрійський», «Хліб вівсяний з льоном», Хліб «Фітнес» з насінням, Хліб «Тост» злаковий, Хліб «Тост» світлий, Хліб «Тост» темний, Хліб «Фінський».

Переваги дегустацій:

– привернення уваги потенційного покупця;

– стимулювання продажів безпосередньо із торгової точки;

– виділення бренду на фоні конкурентів;

– ознайомлення клієнта  з новим товаром;

– споживач має можливість сам переконатись у якості товару.

І, звісно, найголовнішою перевагою дегустації є безпосередній діалог виробника зі споживачем. Так, завдяки, презентаціям-дегустаціям Київхліба, які були проведені у прайм тайм та у середньому охоплювали близько 400-500 відвідувачі торгових мереж, ми почули, що: «Тост світлий приваблює своє м’якою  текстурою, а «Олександрівський» – ідеальний варіант для бутербродів». Батон «Вишуканий» споживачі порівнювали  з паскою й відзначали, що його краще вживати з варенням до чаю, чи з молоком. Прихильники правильного харчування виділяли під час дегустації Хліб вівсяний з льоном та Тост злаковий за наявність у складі  корисних для травлення злаків.

Наші дегустації триватимуть далі – приєднуйтесь!