Бути ближчими до споживача


В умовах сучасного ринку та жорсткої конкуренції виробникам, щоб втримати позиції, замало виготовляти якісний продукт. Сьогодні необхідно підтримувати безперервний діалог зі споживачем, розуміти тенденції, зміну смаків, перебувати у розвитку й бути цікавим .
Київхліб завжди прагне бути ближчим до споживача та проводить презентації-дегустації своєї продукції. Цього разу Київхліб запропонував відвідувачам торгових мереж «Фоззі», «Ашан», «Метро» про дегустувати нові види хліба: батон «Вишуканий», Хліб «Олександрійський», «Хліб вівсяний з льоном», Хліб «Фітнес» з насінням, Хліб «Тост» злаковий, Хліб «Тост» світлий, Хліб «Тост» темний, Хліб «Фінський».
Переваги дегустацій:
– привернення уваги потенційного покупця;
– стимулювання продажів безпосередньо із торгової точки;
– виділення бренду на фоні конкурентів;
– ознайомлення клієнта з новим товаром;
– споживач має можливість сам переконатись у якості товару.
І, звісно, найголовнішою перевагою дегустації є безпосередній діалог виробника зі споживачем. Так, завдяки, презентаціям-дегустаціям Київхліба, які були проведені у прайм тайм та у середньому охоплювали близько 400-500 відвідувачі торгових мереж, ми почули, що: «Тост світлий приваблює своє м’якою текстурою, а «Олександрівський» – ідеальний варіант для бутербродів». Батон «Вишуканий» споживачі порівнювали з паскою й відзначали, що його краще вживати з варенням до чаю, чи з молоком. Прихильники правильного харчування виділяли під час дегустації Хліб вівсяний з льоном та Тост злаковий за наявність у складі корисних для травлення злаків.
Наші дегустації триватимуть далі – приєднуйтесь!