Новини

Більшість українців обирають хліб пшеничний

27.03.2017

На хлібному ринку України закріплюється тенденція до збільшення споживання сортів пшеничного хліба.

Це підтверджують і дані аналітичної компанії «AR-Group»: Хліб пшеничний — 38,6%, Хліб пшенично-ржаний — 30,3% Булки — 21,0% Здоба — 4,9% Баранки, сухарі — 2,5% Пироги, пиріжки, пончики — 1,8% Інші види хлібної продукції — 0,9%.

На «Київхліб» останні декілька років лідерство у виробництві займає «Батон нарізний київський». «Це загальноєвропейська тенденція. Українці починають споживати більше хліба виробленого з вищих сортів пшениці», – повідомив під час прес-конференції Голова правління «Київхліб» Володимир Череда.

За внутрішньою статистикою підприємства по кожному місяцю порівняно з попереднім роком спостерігається збільшення обсягу виробництва батону. Його величність батон, давно і стабільно присутній на столах українців, безперечно, по праву займає такі позиції. «Київхліб» чітко витримує рецептуру, напрацьовану попередніми поколіннями пекарів. Склад батону виключно натуральний: пшеничне борошно вищого сорту, дріжджі, сіль, цукор, соняшникова олія. Вірність традиціям – сьогодні актуальний тренд на ринку.