Заступник начальника управління по каналу збуту ВІП

30.04.2021, м. Київ

Вимоги до кандидата:

  • Вища освіта;
  • Досвід роботи не менше 10-ти років за напрямком прямих продаж ринку FMCG;
  • Досвід роботи не менше 5-ти років на керівних посадах;
  • Знання теорії прямих та непрямих продажів;
  • Знання DPSM, SMART теорії;
  • Знання первинного документообігу (бух. облік 1С);
  • Знання порядку укладання і виконання торгових договорів/угод/меморандумів/протоколів;
  • Знання основ менеджменту;
  • Знання основ організації фінансової роботи (фінансові показники ефективності);
  • Знання основ трудового законодавства;
  • Знання основ теорії і практики маркетингу;
  • Знання способів і методів  рекламування продукції, трейд-маркетингу;
  • Відповідальність, цілеспрямованість, аналітичне мислення, комунікабельність, ініціативність.

Умови роботи

  • Офіційне оформлення згідно КЗпП України;
  • Повний соц. пакет
  • Стабільна заробітна плата
  • Графік роботи: Пн-Пт з 08:00-16:30
  • Можливість відряджень
  • Компенсація транспортних витрат.

 

Функціональні обов’язки:

  • Забезпечує виконання планових показників ВІП;
  • Приймає участь у розробці місячних та річних планів, звітів, продажу та трейд- маркетингових заходів;
  • Управління торговою командою(ВІП регіони), підбір та навчання персоналу в регіонах;
  • Доводить план продажу регіональним торговельним командам ВІП. Розробляє план заходів по виконанню плану Управління;
  • Організовує,  розподіляє, контролює роботу безпосередньо підпорядкованих КАМ-ів та інших менеджерів управління ВІП;
  • Організовує систематичне проведення комплексного аналізу і оцінки результатів роботи;
  • Здійснює контроль за дотриманням графіків постачання та повного виконання замовлення  в торгівельні мережі, яка визначена товариством як Ключові Клієнти;
  • Займається налагодженням двосторонніх вигідних відносин із стратегічними партнерами;
  • Бере участь у ціноутворенні та в проведенні моніторингу по КЗ – виявленні і використанні резервів зниження витрат Компанії;
  • Слідкує за дотриманням  клієнтами цінової політики  Компанії;
  • Приймає участь у розробці та реалізації програм, спрямованих на просування хлібобулочної продукції та продукції довготривалого зберігання;
  • Приймає участь у підготовці претензій контрагентам по новим продуктам, веде претензійну роботу з КА при порушенні умов договорів;
  • Розробляє заходи по зменшенню відсотка поверненої черствої продукції, та заборгованості.
  • Складає встановлену звітність та  презентації результатів діяльності напрямку.