Національний Менеджер по трейд – маркетингу

04.10.2019, м. Київ

Вимоги до кандидата:

  • Вища освіта;
  • Досвід роботи на аналогічній посаді від 1 року;
  • Сильні аналітичні навички;
  • Наявність лідерських якостей та вміння працювати в команді в стислі терміни ;
  • Навички проведення переговорів з партнерами та клієнтами;
  • Спрямованість та досягнення результату;
  • Досконале знання основ торгового маркетингу, його принципів, завдань та методів просування товарів у ритейлі.
  • Визначення потреб на продукцію компанії, розробка перспективних та поточних планів просування продукції в ритейлі;
  • Комунікабельність,  відповідальність, уважність, стресостійкість;
  • Впевнений користувач Microsoft Office, PowerPoint, 1С-8.3;
  •  Наявність водійських прав (бажано).

Умови роботи:

  • Офіційне оформлення згідно КЗпП України;
  • Повний соц. Пакет;
  • Стабільна заробітна плата;
  • Графік роботи: Пн-Пт.

Функціональні обов’язки:

  • Розробка, планування і реалізація проектів BTL в каналах продажу (Modern Trade);
  • Замовлення і координація розміщення торгового обладнання, POS-матеріали;
  • Формування календаря трейд-маркетингових активностей стандартів представленості;
  • Слідкувати за змінами на ринку споживання продукції і використовувати отриману інформацію при плануванні майбутніх активностей;
  • Підготовка аналітичної інформації по клієнтами, торговельним точкам і каналам продажів в межах зони відповідальності, а також розробка лояльних пропозицій, спрямованих на розвиток даних каналів продажів;
  • Доскональне володіння  інформацією по об’єму продажів та переліку продукції, планів, цілей та ін. для торгових точок, клієнтів, каналів продажу продукції компанії;
  • Аналіз ефективності проведення маркетингових програм;
  • Контроль за виконанням узгоджених цілей;
  • Контроль та звітність по використанню бюджетів;
  • Дотримуватись стратегії розвитку в категоріях та каналах продажу (Modern Trade);
  • Участь в переговорах з клієнтами.