Молодший трейд-маркетолог

25.06.2018, м. Київ

Вимоги:

  • Вища освіта за спеціальністю: «Маркетинг», «Економіка», «Реклама».
  • Досконале знання основ торгового маркетингу, його принципи, методи просування товарів.
  • Методи визначення потреб на продукцію компанії, порядок розробки перспективних та поточних планів просування продукції в каналах збуту.
  • Знання порядку та принципів складання звітів про інвестиції та результати діяльності.
  • Сильні аналітичні навики.
  • Впевнений користувачПК: MS Office, Excel,1С, Power Point, Corel DRAW.
  • Навики проведення переговорів з партнерами та клієнтами.

Обов’язки:

  • Дотримання стратегії розвитку в категоріях та каналах продажу (традиційний роздріб, дистриб’ютори, фірмова мережа).
  • Формування календаря трейд маркетингових активностей та стандартів представленості.
  • Розробка, планування і реалізація проектів BTL в каналах продажу.
  • Замовлення та координація, розміщення торгового обладнання, POSm.
  • Володіння інформацією про об’єми продажу та перелік продукції, плани, цілі для торгових точок, клієнтів, каналів продажу продукції компанії.
  • Проведення аналізу ефективністі маркетингових програм.
  • Контроль процесів виконання узгоджених цілей.
  • Контроль звітності по використанню бюджетів.
  • Моніторинг змін на ринку споживання продукції та використання отриманої інформації при плануванні майбутніх активностей.
  • Бути відповідальним за підготовку аналітики по клієнтам, торговельним точкам і каналам продажів в межах зони відповідальності, а також розробки локальних пропозицій, спрямованих на розвиток даних каналів продажів.