Менеджера із закупівель (промислове обладнання та сантехніка)

06.11.2018, м. Київ

Вимоги:

  • досвід роботи з великими об’ємами закупівель не менше 2 років (бажано досвід роботи у національних компаніях);
  • знання програми 1С 8, Excel (значні об’єми даних, зведені таблиці);
  • навички ведення переговорів і ведення первинної документацїї;
  • досвід роботи на тендерних майданчиках;
  • аналітичні здібності, ініціативність, спрямованність на результат;
  • високий рівень самоорганізації, навички планування, відповідальність, пунктуальність.

Обов’язки:

  • моніторинг постачальників (промислове обладнання та сантехніка);
  • контроль та аналіз складських запасів;
  • складання графіків оплат, відсліткування надходження платежів;
  • проведення переговорів з постачальниками, укладання договорів, покращення договірних умов з постійними постачальниками.

Умови роботи:

  • офіційне працевлаштування;
  • місце роботи — м. Тараса Шевченка.

Чекаємо на профессіоналів у нашу дружну команду!

Якщо Все вищевказане про Вас, ми раді і готові співпрацювати з Вами!