Менеджер по трейд – маркетингу

31.01.2020, м. Київ

Вища освіта:

  • Досвід роботи на аналогічній посаді від 1 року;
  • Сильні аналітичні навички;
  • Наявність лідерських якостей та вміння працювати в команді в стислі терміни;
  • Навички проведення переговорів з партнерами та клієнтами;
  • Досконале знання основ торгового маркетингу, його принципів, завдань та методів просування товарів у ритейлі;
  • Знання методів визначення потреб на продукцію компанії, порядок розробки перспективних та поточних планів просування продукції в каналах збуту: традиційний роздріб, дистриб’ютори, фірмова мережа;
  • Знання порядку та принципів складання звітів про інвестиції та результати діяльності;
  • Впевнений користувач Microsoft Office, PowerPoint, 1С-8.3;
  • Високі організаторські навики, вміння працювати в стислі терміни;
  • Висока спрямованість на роботу та досягнення результату;
  • Комунікабельність, відповідальність, уважність, стресостійкість.

Функціональні обов’язки:

  • Дотримуватись стратегії розвитку в категоріях та каналах продажу (традиційний роздріб, дистриб’ютори, фірмова мережа;
  • Бути відповідальним за підготовку аналітики по клієнтам, торговельним точкам і каналам продажів в межах зони відповідальності, а також розробки локальних пропозицій, спрямованих на розвиток даних каналів продажів;
  • Слідкувати за змінами на ринку споживання продукції і використовувати отриману інформацію при плануванні майбутніх активностей;
  • Формувати  календар трейд маркетингових активностей і стандартів представленості;
  • Розробка, планування і реалізація ТМА в каналах продажу;
  • Замовлення і координація розміщення торгового обладнання, POS-матеріали;
  • Доскональне володіння інформацією по об’єму продажів та переліку продукції, планів, цілей та ін. для торгових точок, клієнтів, каналів продажу продукції компанії;
  • Надання рекомендацій відділу продажу щодо подальшого розвитку продажів продукції компанії у каналах продажів і у клієнтів;
  • Участь в переговорах з клієнтами;
  • Аналіз ефективності проведення маркетингових програм;
  • Контроль за виконанням узгоджених цілей;
  • Контроль та звітність по використанню бюджетів.

Умови роботи:

  • Офіційне оформлення згідно КЗпП України;
  • Повний соц. пакет;
  • Стабільна заробітна плата;
  • Графік роботи: Пн-Пт.