Фахівець із закупок

02.08.2018, м. Біла церква

Функціональні обов’язки:

  • Вища освіта.
  • Знання ПК (Пакет MS Offіce, Smart Tender,1C.8, Іnternet.).
  • Досвід роботи в сфері закупівель від 5-и років.
  • Аналітичний склад розуму, навички планування діяльності та розстановка пріоритетів.
  • Уміння вести переговори, володіння навичками ефективної комунікації.

Умови роботи:

  • Робочий графік: 5/2 з 8:00 до 16:30, сб-нд вихідні.
  • Офіційне оформлення з першого робочого дня.
  • Соціальні гарантії згідно КЗпП.
  • Місце роботи м. Біла Церква.

Можливість професійного та особистісного розвитку, робота в дружному колективі професіоналів.

 

Функціональні обов’язки:

  • Забезпечення виробництва необхідними якісними матеріалами, сировиною, запчастинами до механізмів для виробничої діяльності.
  • Робота з діючими постачальниками, пошук нових, ведення переговорів з постачальниками.
  • Оформлення договорів та іншої документації.
  • Аналіз залишків матеріалів, сировини, планування закупівель.
  • Створення бюджетів.